Ga naar inhoud

Tanden trekken en castratie


Cinderella

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Aanstaande vrijdag is het dan zover. Ik heb het een maand weten uit te stellen, maar nu moeten we er echt aan geloven… Bobo zijn tanden worden getrokken en hij wordt gecastreerd. Ik zie er toch wel een beetje tegen op, terwijl ik weet dat het bijna niet mis kan gaan.

Maar nu had ik eigenlijk nog wel een vraag, ik heb ergens gelezen dat het erg belangrijk is om een konijn op temperatuur te houden na zo'n operatie. Ik heb een soort van kruikje voor hem gekocht (een heat pad, snuggle safe), maar het wordt aan het eind van de week wel warm weer. Is het dan toch nodig om dit kruikje bij hem te leggen? Of is het dan misschien TE warm voor hem? Alvast bedankt voor de informatie.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hé zo'n operatie je weet dat het bijna niet mis kan gaan maar toch.....In ieder geval heb je alles in een keer gehad. Je zal wel pijnstilling meekrijgen maar toch zorg dat je een aantal dingetjes in huis hebt, omdat je het weekend in gaat. Is maar een tipje hoor want zo te zien heb je je al goed ingelezen. Sterkte vrijdag (ik vond het verbazend hoe snel hij alweer na de operatie door het huis hupsde:mdr:).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa ik vind het wel heel spannend hoor. Maar ja, ik laat het maar op me afkomen en dan zien we het wel. Bedankt voor je tip! Ik zal wel vast het een en ander in huis halen (olvarit bijvoorbeeld zodat als hij niet wilt/ kan eten, toch wat binnen krijgt) want we gaan dan wel het weekend in natuurlijk. Hupsde jouw konijn snel na de operatie weer rond? Ik hoop dat Bobo dat ook zal hebben. We hebben zondag namelijk verjaardag, dus ik hoop dat alles goed gaat en dat ik hem met een gerust hart alleen kan laten…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .