Ga naar inhoud

konijn passief en plakpoep


linda81

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds december heb ik een nieuw konijn,peppi. Peppi is gekomen omdat ik in november matti heb moeten laten inslapen en hierdoor zat toetsi alleen. De koppeling heeft even wat tijd gekost maar is goed gekomen. Peppi is een konijn van 5 jaar en komt van de dierenbescherming nijmegen.

De konijnen hebben een hok met 2verdiepingen. Peppi is nog nooit de trap op of af gekomen. Wij zetten hem dagelijks in de ren en s avonds weer in het hok. Peppi blijft echter erg passief. Rent nooit, beweegt zich eigenlijk nauwelijks zowel niet in het hok als in de ren. Als hij in de ren wordt gezet rent hij naar binnen en gaat in het hokje onder de trap zitten. Daarnaast heefthij last van plakpoep. Ben met hem naar de dierenarts geweest naar deze heeft niets kunnen vinden. Heb wel meloxicam gekregen maar dit helpt niets. Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn of wat ik zou kunnen doen. De dierenarts gaf ook aan dat de konijnen mogelijk het toch niet fijn hebben samen ondanks dat ze niet vechten.

Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb niet het idee dat mijn beide konijnen zo gelukkig zijn. Ook heb ik het idee dat toetsi iemand mist die met haar speelt. Kan iemand mij helpen?

Groetjes linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .