Ga naar inhoud

Ik ben een beetje radeloos door gedrag konijn


dannycnl

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

We hebben nu een week het konijn hier.

Maar ik vraag me toch iets af.

Wanneer ik hem brokken geef issue door het dollen heen, hij eet uit mijn hand komt naar me toe en je merkt dat hij weet dat wanneer ik er ben ochtends hij eten krijgt.

Maar wanneer ik hem wil pakken dan verandert de zaak hij is soms schuw, en soms kan ik hem goed pakken maar wanneer hij 2 minuten bij me is begint hij onrustig te worden.

Het vreemde is juist, dat wanneer mijn vriendin hem pakt hij uren met haar kan zitten zonder dat er iets aan de hand is.

Wat doe ik verkeerd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij hebben het hier met een FH dame

ik mag haar niet kammen mij man wel

ook heeft zij elke dag verzorging aan haar ogen nodig

ik krijgt het niet voor elkaar bij haar mijn man wel

ik denk maar zo zij zal mannen wel aardiger vinden:p

ik heb er ook geen verklaring voor waarom dat zo is

misschien krijg ook ik hier het antwoord wel op

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier laten de konijnen zich alleen door mij oppakken, mijn vriend kan zijn best doen wat hij wil maar ze spartelen zich helemaal dol! ik pak de konijnen ook echt alleen op als het moet, niet zomaar omdat ik dat leuk vind. de meeste konijnen zullen optillen nooit leuk vinden. sommige konijnen 'lijden' het op schoot zitten maar ik geloof niet dat veel konijnen dat nou zo leuk vinden. een aai kunnen ze gelukkig bijna allemaal wel waarderen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .