Ga naar inhoud

Wat heb ik toch fijne konijnen!


KoenSilvertant

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wilde jullie even laten weten dat ik toch wel een van de fijnste konijntjes heb!

Het verhaal zal ik jullie even vertellen;

Toen ik 2 weken op een geweldige vakantie was, zou een vriendin van mijn moeder voor de konijnen zorgen.

Zij runt een groentewinkel mee en elke dag had ze andere extra groente meegenomen.

Wat ze allemaal gegeven heeft weet ik niet, maar ze hadden geen enkele keer plakpoep, verstopping of gas gehad!

Dit heb ik zelf ook nog nooit ervaren!

Volgens mij is hun motto: "Stalen darmpjes voor de konijnen zonder armpjes!."

Voortaan leg ik een lijst neer met welke groente ze mag geven.

Maar ik ben zo blij met hun darmpjes! (Oke, klinkt best creapy xD)

Wilde ik jullie even laten weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha wat grappig.. naja.. gefeliciteerd met de darmpjes van je konijnen! :D

Mijn ouders hadden een keer toen ze op visite kwamen sla bij m'n konijn neergezet.. vond het al zo vreemd dat hij er niet van wilde eten. Toen ze weg waren eens goed gekeken en wat denk je? Het waren restjes sla van de avond daarvoor... met spekjes saus! :eek:

Wat was ik blij dat mijn konijn blijkbaar zelf al had bedacht dat slasaus met spekjes misschien niet zo gezond is :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook vijf nijntjes die hetzelfde kunnen eten als mijn caafjes. Maar twee kan ik dus eigenlijk helemaal geen groen geven (ja, de dierenwinkel nijntjes). Best zielig, want dan kom met het groen langs en moet ik hun overslaan. Ook al geef ik ze elke dag groen waar ze op zich tegen kunnen, dan is het te veel en gaan ze aan de race.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet ook heel erg uitkijken, vanavond sla gegeven en morgen hopen dat het geen problemen geeft. Gek genoeg kunnen ze wel tegen witlof, appeltakken, gras, weegbree en dan niet kleine hoeveelheden maar redelijk wat! Maar een hap andijvie is foute boel.

Wel fijn dat je er niet op hoeft te letten.

@ Asti: goed bedoeld van je ouders, maar kan me voorstellen dat je ervan geschrokken bent. Want die saus lijkt me idd niet zo heel erg geschikt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .