Ga naar inhoud

beaphar anti maden spray


angela12

Aanbevolen berichten

goedenmiddag,

ik vroeg me af of je de anti madenspray ook op een jong konijn mag gebruiken? mijn konijn is nu 8 weken oud.

ik geef mijn konijnen zo en zo iedere maand vlooiendruppels in de nek dit mag hij ook nog niet hebben vanwege te jong ervoor zijn.

ik heb zitten zoeken op internet en ik kan er geen antwoord op vinden weet miscchien iemand hier het?:yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien heb ik het verkeerd gezegd; ik geef mijn konijnen maandelijks druppels dit is tegen vlooien en ook tegen mijten.

1 van mijn oudere konijnen heeft namelijk last gehad van mijten hiervoor ben ik bij de dierenarts geweest heb toen een shampoo meegehad en die druppels.

het is helemaal over gegaan en nu geef ik nog steeds maandelijks die druppels om het te voorkomen.

ik spuit liever geen "troep"" op mijn beesten maar ik dacht er goed aan te doen vandaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was geen aanval op jou, meer een vraag omdat jij de eerste bent waarvan ik lees dat die dat doet. Ik weet dat Aniek, die een opvang heeft, haar dieren preventief met anti-madenspray behandelt. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het is waarschijnlijk afwegen hoeveel risico jouw konijntje loopt binnen. Heeft het vaak last van een vies kontje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .