Ga naar inhoud

Romeo heeft zijn bekken gebroken


Peacefull

Aanbevolen berichten

Beste peacefull..

Ik kan jou ten zeerste aanraden om een foto telaten maken.

Ik heb namelijk ook in jou positie gezeten met een heel jong konijntje van 8 weken oud. Ze gebruikte haar achterpoot niet meer en ben meteen naar de dierenarts geweeest. Haar conclusie was dat het been gebroken was en dat ze hok rust moest houden en dat het wel goed zou komen..

Na een aantal dagen zat het me niet lekker en ben ik toch tegug gegaan om een foto te laten maken.. bleek dat haar been en voetje zodanig verbrijzeld te zijn dat er niets meer aan te doen was....ik kon me wel voor me kop slaan dat ik haar die dagen mett de pijn heb laten zitten voor niets...

Ik wil alleen maar zeggend at je vanaf de buitenkant niet de hoeveel heid schade kan bepalen.. ik wil je geen valse hoop geven maar is het niet fijne als je weet waar je aan toe bent

Link naar reactie
Delen op andere sites

t is niet dat ik geen foto wil maken maar mijn DA potje is leeg

Het is 95% zeker dat het zijn bekken is en niet zijn poot of EC ik ben 2 x naar de DA geweest met hem, het is een goede (dure) da en heb ook overleg gehad samen met mijn DA en met de DA Dktr Don de beste DA in eindhoven betreft nijnen en allemaal zeggen ze het zelfde het is zijn bekken

Hij heeft weinig pijn want hij eet en drinkt goed , keutelt goed , als hij pijn heeft dan wil hij niks dat weet ik uit ervaring

weet Romeo is een beetje mijn zorgennijn hij heeft een ernstig trauma opgelopen bij zijn vorige eigenaar dus hij is mensenschuw ondanks al mijn moeite is dat nooit helemaal over gegaan (ik heb hem van 2007)

Ik ben helaas mijn baan verloren in sept 2011 omdat ik ziek geworden ben vandaar dat mijn DA potje leeg is , zodra ikergens geld kan lenen laat ik een foto maken

dus hopelijk snap je mijn probleem nu een beetje

Thanks voor het meedenken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was niet mijn bedoeling jou het gevoel te geven dat je niets voor je nijntjes overhebt. In tegendeel zelfs!

Ik doel alleen maar op het feit dat er inderdaad een breuk is gevonden in de bekken alleen dat je niet precies weet hoe en waar in de bekken. En dat het misschien erger is dan gedacht word! wat ik natuurlijk niet hoop!

Mijn konijntje gaf ook geen kick de dierenarts mocht zelfs aan zijn beentje komen en voelen. Eten en drinken deed hij ook nog goed. Alleen met de pijn bedoelde ik dat jeme niet kan vertellen dat het pijn loos is.

Ik snap je frustratie dat je graag wil helpen maar geen geld hebt op dit moment. Misschien kan je iets regelen met de da.

Heel veel sterkte en hoop dat het goed komt met jou konijntje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was niet mijn bedoeling jou het gevoel te geven dat je niets voor je nijntjes overhebt. In tegendeel zelfs!

Ik doel alleen maar op het feit dat er inderdaad een breuk is gevonden in de bekken alleen dat je niet precies weet hoe en waar in de bekken. En dat het misschien erger is dan gedacht word! wat ik natuurlijk niet hoop!

Mijn konijntje gaf ook geen kick de dierenarts mocht zelfs aan zijn beentje komen en voelen. Eten en drinken deed hij ook nog goed. Alleen met de pijn bedoelde ik dat jeme niet kan vertellen dat het pijn loos is.

Ik snap je frustratie dat je graag wil helpen maar geen geld hebt op dit moment. Misschien kan je iets regelen met de da.

Heel veel sterkte en hoop dat het goed komt met jou konijntje!

Dank je wel en ik reargeer ook wat kort ben nogal gestresst...:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in 2008 ongeveer 90 euro betaald voor een foto onder narcose bij De Langstraat in Waalwijk. Rekening van Wilhelminapark heb ik niet meer maar volgens mij heb ik die foto toen gratis gehad omdat hij em voor z'n site wilde gebruiken :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ellende zeg,inderdaad is 200 euro voor een foto te veel geld,mijn konijn heeft een achterpoot gebroken en die foto koste 75,00 euro inclusief het consult...helaas moest hij geopereerd worden en dat koste 500 euro...het is echter helemaal goed gekomen en dt terwijl hij 8 jaar is....wel had hij ondanks die operatie 9 weken hokrust en dat was echt erg belangrijk..dus misschien zul je je lonijn wat langer tot rust moeten houden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hij heeft nog steeds hokrust hij is er chagereinig van merk ik wel, maar verder gaat het best oke en dit houd ik nog wel een week of 3 vol en dan heel voorzichtig eruit zonder vriendin dit keer..

Hij wast zich weer wat beter , help hem nog steeds ermee dat wel

weet je het probleem is dat hij en 7 kg weegt en onder narcose moet dat maakt t duur ,ik heb al via deze topic een andere da ontdekt die wat goedkoper is..

ik wacht nog even af als t zo doorgaat komt t denk ik wel goed.

t is wel leuk dat Chimsee en hij elkaar nu voortaan door de tralies heen neusjes geven zo lief

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .