Ga naar inhoud

Yuki logeert bij de da


Chewie

Aanbevolen berichten

Yuki heeft een abces, ongeveer een centimeter boven haar geslachtsdeel.... Gisteren bij de da geweest, toen heeft da pus eruit gehaald. Vandaag moesten we terug om ernaar te laten kijken. Yuki moest weer een spuitje ab krijgen maar het lukte me niet om dat te geven omdat ze heel onrustig was. Toen hebben we maar besloten dat ze bij de da blijft vannacht, zodat ze in de gaten gehouden wordt. Ik mis mijn kleine witte pluizebolletje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yuki blijft nog tot vrijdag bij de da. Omdat ze tenminste tot dan ab krijgt via een spuitje, en mij dat niet alleen lukt. Mijn man kan niet helpen, hij is er niet en is ook geen held met die dingen. Ik heb vandaag gebeld om te vragen hoe het ging, en het gaat goed. Het abces is niet groter geworden, maar de da kon er niet goed bij met een mesje, dus het is ook niet helemaal leeg. Mijn kleine witte propje maakt het de da ook niet makkelijk, ze verzet zich hevig, hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Yuki is weer bij de da. De ab heeft niet geholpen, en omdat de abcessen op een vervelende plek zitten, gaat de da proberen onder narcose het leeg te maken. Volgens da heeft Yuki microabcessen, dus niet 1 grote maar meerdere kleine, boven bij haar geslachtsdeel. Ik heb haar vanochtend gebracht, kan haar als alles goed gaat morgen halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK weet niet of het een mogelijkheid is hoor, ik heb er ook niet zoveel verstand van maar mijn konijn heeft ook een abces gehad na een wond die ze had opgelopen, dat abces is ook eerst leeggemaakt onder narcose maar dat hielp niet, bij de tweede operatie heeft de dierenarts het gewoon helemaal weggesneden. Of kan dat niet met die kleine abcessen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat heel goed met haar, ze is heel levendig, eet en keutelt goed en wil continu de kooi uit. Ik moet nog zalf op de wond smeren en binnenkort op controle.

Sorry dat ik pas zo laat reageer trouwens, was een beetje druk bezig dit weekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .