Ga naar inhoud

Shandy heeft E.Cuniculi:(


Leonie85

Aanbevolen berichten

Net bij da geweest, omdat ze omvalt en raar loopt. Ze is bijna helemaal verlamt bij haar achterhand:( De da kon ook geen keutels voelen, dus moet haar ook dwangvoeren. Heb allerlei medicijnen mee incl. ontworming.

Het belangrijkste is nu eigenlijk dat haar darmen gaan werken. De prognose is wel heel slecht (dus heb zitten janken in de auto terug).

Ik dacht dat het is "wie goed doet, goed ontmoet" maar dat werkt toch niet zo blijkbaar. Dit jaar is echt een apocalyps jaar voor de konijnen iig. Heb gewoon de neiging om helemaal te stoppen met mijn konijnen hobby, zit er even helemaal doorheen nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel sterkte hoor voor jou en Shandy!!!

Mijn konijn heeft op dit ogenblik ook E.Cuniculi en als ik zie vanuit welk diep dal hij sinds zaterdag gekropen is!!! De moed niet opgeven en blijven hopen dat alles goed komt. Vraagt ook heel wat energie van jou, maar ik zou er ook alles voor doen dat mijn Mormel er terug door komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leonie, hoe gaat het nu met Shandy?

Nou er lagen vanochtend heel veel keutels in het hok, dus haar darmen werken goed:)

Ze valt niet meer om en ze kan een beetje lopen (ze loopt dan echt, want ze kan niet huppelen)

Dus er zit al wat verbetering in.

Ze eet nog niet haar biks, maar wel groenten en kruiden en hooi;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Panacur wordt geadviseerd om 28 dagen te geven bij EC. Langer is namelijk niet veilig.

Wel fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan!

Oke dank je wel. Nou geef ik het 2x daags en in een ander topic staat 1x daags, misschien heb ik het fout gedaan en moet ik teruggaan naar 1x daags?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ging echt niet goed met Shandy, ze had gisteravond een terugval. Was weer bijna helemaal verlamd, ze reageerde steeds minder. Net naar de dierenarts gegaan om haar in te laten slapen. Bij de dierenarts reageerde ze helemaal niet meer en bleek ze al hersendood te zijn. Echt zo ***, vooral omdat ze met de vorige kuur helemaal opgeknapt was. Nu wrs een hersenbloeding gekregen.

R.I.P Shandy 11/03/12 - 07/07/12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .