Ga naar inhoud

Naast de pot piesen...


Boseetje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Gijs, 7 jaar oud, ex ram, woont samen met Miep. Gijs plast sinds een aantal weken naast de pot... dan drijft het toilet in de nattigheid en ernaast ook een stuk. Hij gaat in het toilet zitten en vervolgens met zijn kont op de rand en hatsjee.....

Erg handig NOT!

Maar goed ik heb nu een toilet besteld die precies in de ruimte past waardoor er geen ruimte is om met z'n kont over de rand te hangen...

MAAR.... kan het ook nog andere oorzaken hebben?

Medisch bv? Gijs eet en drinkt prima, is ook normaal actief... dus behalve het halve hok onder plassen is er niets aan de hand! Ik ga liever niet zomaar naar de dierenarts, de vorige keer met inenten was dat de stress die de EC deed oplaaien bij Gijs dus ik ben wat voorzichtig....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier deed Pip het ook een tijdje (en soms nog) :erf:... Ik heb toen een kattenbak gekocht met een rand eromheen zodat ze niet zo snel eroverheen gaat hangen. Het lijkt wel te helpen, alleen soms nog een 'ongelukje', heb soms ook het idee dat het m.n. gebeurd als de wc te vol/vies is.

Medisch gezien zou ik niet weten of er iets aan de hand kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook zon monster die met dr kontje buiten de bak hangt. Vandaag heb ik bij de blokker zon bak gehaald waar je aardappels in kunt bewaren. Die heeft een vrij lage instap maar toch een hoge rand, verder is de bak vrij groot. Tot nu toe gaat het goed en heeft mevrouw het nog niet voor elkaar gekregen om over de rand te plassen.. Hopelijk blijft het zo.

Ik heb met dribbel trouwens wel extra onderzoek latem doen bij de DA, na urine onderzoek bleek er nks aan de hand. Moet wel zeggen dat ze ook erg veel dronk/drinkt en dat ook een reden tot zorgen was. Ik denk niet dat het een medische reden heeft maar dat het inderdaad meer te maken heeft met de schoonheid van het toiletje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .