Ga naar inhoud

Stress?


Cinderella

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Gezien de vakantie periode nadert heb ik een vraag....

Mijn vriend en ik gaan begin september een weekje op vakantie en nu wou ik graag mijn konijntje bij mijn ouders en zussen brengen zodat zij voor hem kunnen zorgen. Alleen het probleem is, dat zij een best eind bij mij vandaan wonen namelijk een uur rijden. Is dit ook te lang voor een konijn om in een reismandje in de auto te zitten? Of kan dit misschien net? Het viel me wel op toen ik gister met hem bij de DA was (tanden) wat 10 minuutjes rijden is, dat hij best wel aan het 'puffen' was. Hij was wel snel aan het ademen, maar was dit dan ook van de stress? Of had hij het misschien gewoon warm in de auto?

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes :bunny4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och ik zou me er niet al te druk om maken hoor. Een van mijn konijnen is verhuisd van Groningen naar Limburg en ook de rest heeft al regelmatig een ritje van Twente naar Limburg gemaakt. Leuk vinden ze het niet, maar normaal kunnen ze er echt wel tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou juist niet langzaam opbouwen, dan onderwerp je je konijn telkens opnieuw aan iets stressvols. En inderdaad zoals Emilyrose zegt, zou ik me niet zo snel zorgen maken. Eventueel kun je ook wat Bach rescue remedie in het drinkwater doen, paar dagen voordat je gaat rijden mee beginnen. En zorgen dat hij wat de eten heeft onder het rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .