Ga naar inhoud

Vreselijk verharen?


Aanbevolen berichten

heeft hij geen mijten? mijn konijn had ook allemaal kalen plekken zag er echt niet uit en hij bleek ook schilfers te hebben toen heb ik hem gewassen met speciale shampoo en hij krijgt nu iedere maand vlooienpipetten die ook tegen mijten zijn en de plekken zijn weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

naja het is gewoon de rui , DA vondt ze er verder super uitzien :P die arme stakkers waren zo bang en maar op vrouw klimmen haha , en ze hebben nu heerlijk hun enting!

Gelukkig maar dat het toch de rui is en meteen de enting gehad. Dat doet ons nijn ook kruipt helemaal in mijn nek bij de DA net of hij zeggen wil red me red me:he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken die kale plekken wel hoor, vooral bij Jopelien, als ik die teveel pluk, dan geef ik haar gewoon kale plekken ben ik achter gekomen. Dus ik ben wat voorzichtiger geworden. Maar Gwyn en Freya zijn nu ook helemaal los, de plukken vliegen je om de oren. Zou ook eens tijd worden. Jopelien is trouwens al zo'n 2 maand bezig te verharen :s.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .