Ga naar inhoud

Joeri bij de dierenarts..


Aanbevolen berichten

Vanochtend Joeri bij de dierenarts moeten brengen voor bijslijpen kiesjes, had een wondje door de haakjes die arme pop.

De vorige keer dat ik zo`n behandeling liet doen heb ik helaas Evert verloren omdat hij zo verzwakt was achteraf dat we hem moesten laten gaan. Hij had toch al meerdere problemen en dit was waarschijnlijk de laatste druppel toen geweest voor mijn lieverd zijn lijfje.......

Maar dat maakt me nu dus wel behoorlijk zenuwachtig........:frown:

Mag Joeri wel meteen ophalen als ie geholpen is omdat de dierenarts weet dat ik de nazorg uitstekend zelf kan doen en dan is ie ook weer in zijn vertrouwde omgeving bij zijn lieve Nosy , die nu al een beetje verdwaasd in het hok kijkt waar haar kereltje toch blijft......

Willen jullie met mij mee duimen dat alles goed gaat en ik straks weer snel mijn lieve Joeri op kan halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gebeld. Alles goed gegaan maar hij bleek behoorlijk wat haken te hebben en eentje had een wondje al veroorzaakt. Die arme schat heeft dus behoorlijk last gehad zondar dat ik het eerder gemerkt heb en geloof me ik hou ze echt goed in de gaten. Maar mag hem om half 3 ophalen, zijn binnenverblijf is al ingericht en staat klaar.

Pfffff ben blij dat alles goed gegaan is, pak van mijn hart, nu nog het herstellen. Maar dat gaat helemaal goed komen, heb mooi een paar dagen vrij nu dus alle aandacht daarvoor .

Thanx voor het meeduimen :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik was blij toen ik hem weer lekker thuis had. Even laten bijkomen in zijn eentje in het binnenpaleisje ( oftewel de ziekenboeg :whistle2:). At al regelmatig beetje groente en soms 1 hooitje maar dat ie at vond ik al heel wat.

Later toch zijn vrouwtje erbij gezet toen ik eenmaal zag dat de keutels ook weer voorzichtig begonnen. Nosy was echt zielig buiten en ik zette ze bij elkaar en meteen elkaar wassen , tegen elkaar aan liggen. En zien eten doet ook misschien wat sneller alles weer eten.

Tot nu toe eet hij regelmatig kleine beetjes en krijgt hij van mij kleine hoeveelheden dwangvoer erbij om het aan te vullen.

Hoop dat ie snel weer helemaal de oude is en lekker weer in zijn buitenhok kan rondrennen.

Ik verwen hem nu regelmatig ( zelfs vanacht om half 4)met lekkere groente en dat vind ie toch best lekker :whistle2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .