Ga naar inhoud

pasteurella teruggedrongen


docentje

Aanbevolen berichten

Eindelijk goed nieuws. Net van dierenarts terug en Timo is ontslagen. Hij had 6 weken lang antibiotica (Baytril) en oordruppels (Surolan) gekregen voor oorontsteking, loopneus, loopoogjes. Lang gedacht dat het, ondanks zijn eetlust en levendigheid, niet meer over zou gaan. Twee weken geleden was de laatste AB en oordruppels. Daarna begon meneer zienderogen op te knappen. Oude eetlust (rupsje-nooit-genoeg) weer helemaal terug en frivoler. Begon ook weer wat gewichtstoename te krijgen.

Vandaag dus naar DA geweest op controle. Timo is 2 ons lichter en dat is met het al aankomen van afgelopen 2 weken. Zijn longen zijn schoon, neus droog en zijn oogje is heel af en toe nog wat waterig, maar niet meer pussig.

Eén oor helemaal schoon en niet meer inwendig gezwollen, andere oor nog een beetje pus diep van binnen, maar ook daar is de zwelling weg. De DA zei dat Timo zover hersteld is dat hij waarschijnlijk dat laatste restje ook op kan ruimen. Zijn weerstand is weer normal.

Was zooooooooo opgelucht!

Uiteraard hou ik meneertje goed in de gaten en mocht het toch terugkomen (wat ik niet hoop), dan weet ik wat ik meot doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .