Ga naar inhoud

Wat moet ik doen???!


spongebob

Aanbevolen berichten

Hoi,

Zo net liet ik mijn konijn loslopen, buiten in de tuin.

En hij rent dan steeds naar de tuin van de buren , dan gaat hij daar in de struiken zitten.

Maar daar zit dan zo"n soort muur van hout .

En daar achter is nog een tuin en daar zijn ook konijnen!

Dus hij rent steeds met die konijnen, maar allebei achter het hout dan hè.

En dat zijn meisjeskonijnen en Choko is een jongen..

Dus ze kunnen niet samen gaan spelen anders komen er jonkies..

En steeds als ik Choko weer in de tuin leg rent hij er weer heen!

Dan blijft hij daar heel lang zitten.

En voor mijn buren is het denk ik ook niet echt heel fijn als er iemand in hun tuin zit..:$

Ik dacht er wel aan om nog een konijn te kopen..

Dan moeten we wel een hok kopen, meer voer enzovoort dat vinden mijn ouders dan denk ik wel duur.

Maar als het wel mag; Choko is een jongen van 2 jaar als we dan nog een konijn kopen, gaan ze dan niet vechten??

Ik weet echt niet wat ik moet doen.. :neutral:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn rammen zijn ook gecastreerd, als Choko dan met een vrouwtje in aanraking komt, kan dat vrouwtje nooit zwanger worden. En ja konijnen zijn groepsdieren, wel verstandig een tweede te kopen als je je ouders kan overhalen, en die moet je koppelen trouwens he! Man en vrouw is de beste combinatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang hij niet gecastreerd is zal hij blijven proberen te ontsnappen. Ik denk niet dat je buren blij zullen zijn wanneer het hem ook lukt bij de andere konijnen te komen en dan zit jij met een probleem. Je konijn zal veel blijer zijn zonder die vervelende hormonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .