Ga naar inhoud

Geluidjes


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi ik heb een logeer konijn voor twee weken.

Het is een ram en het is een vuilnisbakkie, echt een lekker ding. Doet geen vlieg kwaad, doet eigenlijk niets wat je irritant zou kunnen vinden :)

Hij maakt geluiden die ik mijn nijnen nooit heb horen maken (aanstellerig piepen, knarsen en blazen)

Hij laat een soort scheten (geen diarree, eet ook niets anders dan hooi en zijn eigen biks) teminste zo klinkt het, maar het zouden ook boeren kunnen zijn deze laat hij volgens de eigenaar wel vaker (had haar een bericht gestuurd)

Verder wanneer hij in zijn kooi ligt gaat hij piepen, ook als hij open is. Het lijkt wel of hij ligt te dromen ofzo, het is een beetje neurieen wat hij doet.

Hebben jullie dit wel eens gehoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm... dat klinkt inderdaad vreemd. Hier maken twee van onze nijnen ook geluidjes, de een zoemt en de ander vertelt hele verhaaltjes in zichzelf als ze het bezige bijtje uithangt bij het maken van een nestje voor haar baby's die ze niet gaat krijgen :whistle2:

Dus misschien bedoel jij dit soort geluidjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bedankt allemaal! dat zoemen ken ik van Gizmo en nee gelukkig niet :)

Dat van die boertjes leek mij ook niet oke,maar ze zei dat hij dat deed en hoef niet naar de DA (is ze ook nooit mee geweest sinds ze hem heeft gered)

Het is idd een soort kreunen/neurien en hij doet het voor aandacht of als hij beetje ligt te slapen..

Rian hij lijkt op t konijn op je plaatje! maar dan wit met bruin.

Keutels zijn trouwens goed, eet niet veel en poept niet veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zoemen is wel normaal, deed Hazel voor zijn castratie heel erg veel! Na zijn castratie juist helemaal niet meer.

Dat kreunen doet Klaver een beetje als ze drinkt, daar maakt ze geluidjes bij :D

Maar goed, dat scheten en boeren en dan ook nog eens weinig eten en weinig poepen, ik weet het niet.

Ik zou me best bezorgd maken als mijn konijnen dat hadden.

Maar dat de keutels wel goed zijn dat maakt een hoop goed natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .