Ga naar inhoud

Helpppppppppppppp


Knabbel mijn

Aanbevolen berichten

Houd vooral in de gaten of je konijn blijft eten en keutelen. Eventueel kun je hem wat extra vochtig voer geven als hij dat gewend is. Bijvoorbeeld witlof, andijvie of het groene loof van worteltjes. Ook heel goed is om hem een wilgentak te geven, want die zal hij dan lekker afknabbelen en dat is natuurlijk heel gezond met al die vezels.... Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

even goed in de gaten houden maar je niet te veel zorgen maken. Mijn nijn heeft een keer vier knopjes van de afstandsbediening opgegeten. Heeft daar helemaal geen last van gehad. Als hij de kans zou krijgen eet hij ze allemaal op. Ook heeft hij een keer twee grote happen uit een rubberen ring van mijn deurstopper opgegeten. Omdat het zacht materiaal is zal je nijntje het vanzelf wel weer uitpoepen zonder inwendige schade aan te richten. Succes ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar hoe maak ik groente vochtig voor mijn nijn :penguin:

Als je de groentjes voor je nijn wast dan moet je ze niet afslaan. Gewoon het water erop laten. Maar als je nijntje verder goed poept, eet en drinkt en lekker speels is dan hoef je dat niet te doen hoor. Onderhand zullen de stukjes er al uitgepoept zijn. Als je nijn er écht last van zou krijgen, dat had hij dat nu al. Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .