Ga naar inhoud

9 week


kelsey24

Aanbevolen berichten

Ten eertse gefeliciteerd met je nieuwe konijntje!

Om te weten wat jou konijntje moeteten is het belangrijk om te weten wat voor konijntje je hebt. Is het een klein ras konijntje of is het een hang oor konijntje rasloos uit de dieren winkel.. je moet er van uit gaan wat het konijntje ongveer gaat wegen als hij volwassen is.. daarvan uit ga je kijken wat hij moet eten.. dit is meestal zon 20 gram per kilo lichaams gewicht. Denk er wel om dat je biks geeft engeen gemengd voer..

De meningen zijn natuurlijk best verdeeld want anderen vinden dat je een jong konijn de eerste maanden onbeperkt voer moet geven..

Tevens is het belangrijk dat je konijntje goed zijn bdk opeet en dat ze onbeperkt hooi aangeboden krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn konijn is 9 weken oud

hij is een voskonijn

en ik zelf fint hem erg mager ik vraag me af

hoe zwaar hij dan moest zijn

hij is een kilo

reageer snel aub

groetjes jane

Je kunt hier beter een eigen topic voor openen...

Weet je zeker dat het een vos konijn is?? Voskonijnen zijn namelijk hele zeldzame konijnen waar maar weinig fokkers van zijn. Waar heb je hem gekocht?? Wat geef je hem te eten?? Als je hem aait, wat voel je dan?? Voel je zijn ruggengraat, ribben, botjes op zijn kontje??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .