Ga naar inhoud

konijn bijt bij zich zelf huid kapot


debby119

Aanbevolen berichten

ik heb zo`n romper besteld wat voor konijnen bedoeld is.

hopen dat dat dan beter gaat.

ik heb ook 2 andere foto`s er bij gezet 1 foto zoals de wond was na een week en 1 foto zoals het er nu uit ziet.

een foto van zijn keel/borst maken lukt niet echt helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja.... maar care+ brokken zijn ook wel het allerlekkerste wat er is he! hahaha ruik er maar eens aan. ze ruiken heerlijk!

maar ik heb voor mijn kat zelf een rompertje gemaakt. gewoon een gat gemaakt voor haar staart en zodat ze kon poepen en plassen (alleen het plassen ging wel eens mis :whistle2:

DSCF3065.JPG

het is hier niet zo heel goed te zien, maar ik had een rompertje met lange mauwtjes gedaan, zodat ze neit van haar schouders konden glijden. Als ze het rompertje aan had dan deed ik een veiligheidsspeld op haar rug en in haar nek zodattie strakker kwam te zitten (Rose was toen nog maar heel klein en slank ze was toen net een half jaar oud dus een kg of 2? 2.5?) voor een konijn zou je misschien iets met een draad of elastiek kunnen maken ofzo?

ik weet niet hoe groot je konijn is? het rompertje van Rose van maatje 50 geloof ik, maar je zou ook kunnen kijken voor een romper voor een prematuur kindje. wat wel fijn is trouwens als het een beetje stretch stof is. Deze roze van Rose was dat niet, maar ik had er nog 1 van de hema en dat was echt van dat stretch t-shirt stof. dat sloot ook mooier aan.

het is een beetje creatief bezig zijn, maar het werkte prima (Rose heeft em in die 10 dagen 1 of 2 keer uitgekregen) Ze kunnen er in principe prima in bewegen (al vond Rose van niet en moest je er heel raar door lopen:p) en ze kunnen gewoon eten, wat met een kap toch een stuk moeilijker gaat. Nou is Rose natuurlijk een kat, maar een konijn is toch minder handig in het uittrekken van een rompertje dan een kat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .