Ga naar inhoud

Achterpootje dik


kb1988

Aanbevolen berichten

Vandaag tijdens een vergadering bij mij thuis, maakte een van de dames mij erop attent, dat Kiddo een wat dikker achterpootje had. Na de vergadering geprobeerd te voelen aan beide pootjes. Bij het "goede" pootje kwam bij meerdere keren geen reactie. Toen ik aan het slechte pootje kwam, kwam er alle keren wél een reactie, maar geen hevige reactie. Kiddo liep voorzichtig weg, op toch zo'n manier dat ik niet meer bij het pootje kon.

Kiddo kan nog prima heel hard rennen, want toen ik hem weer naar buiten liet schrok hij ergens van en rende hééél snel weg.

Wat kan dit zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk te zeggen wat dit kan zijn zo op afstand.

Bij mij komen een paar dingen in me op:

- Gestoken door bij/wesp/mug

- Kneuzing

- Abces ( als dit het zou zijn, moet het behandeld worden)

Mijn konijnen vinden het ook geen van allen fijn als ik aan de achterpoten kom. Dus de reactie van Kiddo is op zich niet heel vreemd.

Het is natuurlijk wel iets om goed in de gaten te houden. Als je het niet vertrouwd, kun je de DA altijd even bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment die je veel van die grondhommeltjes. Die nestjes beginnen te graven tussen tegels, als je konijn daar op gestaan is,kan dat best zeer doen. Net als bij mensen trouwens.

Maar als je het niet vertrouwd, zal ik de DA bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht het heel even af, want Kiddo is net zo energiek als anders. Tevens kon ik net gewoon aan beide pootjes zitten, zonder protest van Kiddo. Maar bijen,hommel,wespengif is niet schadelijk voor een konijn? Konijnen hebben een veel kleiner lichaampje he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .