Ga naar inhoud

bijtend konijntje


Ylona

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb vandaag van een vriendin 2 kleine konijntjes ( in juli 1 jaar ) overgenomen inclusief hok.

We zijn van Melissant naar Rotterdam met de beestjes gereden. Toen wij thuis kwamen en de beestje uit de doos haalde om in het hok te plaatsen konden ze heerlijk kroelen.:$

Na ongeveer 45. min. wilde ik ze er beide even uithalen om even te kroelen met ze het mannetje liet zich makkelijk pakken, het vrouwtje rende steeds weg. Toen ik hem in het nacht hok probeerde te pakken hapte hij naar mijn hand.

Weet iemand of dit gewoon kwestie van wennen is of dat dit blijvend is ? Bij mijn vriendin is dit gedrag geheel onbekend en heeft dit nog niet eerder gehad.

Hoor het graag van iemand. ben beetje radeloos. :$

Groetjes Ylona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken dit probleem zelf niet, maar denk dat het een kwestie van wennen is. Nieuwe omgeving, nieuw baasje, beetje stress...

Probeer haar maar niet te veel op te pakken en laat haar naar jou toekomen als je bijv. wat lekkers hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .