Ga naar inhoud

Bibi sip > kan dit komen door slecht weer of geschrokken door hond?


bentemelissa

Aanbevolen berichten

Hi! Ten eerste zal ik me even voorstellen :) Mijn naam is Bente en ik heb me aangemeld omdat ik een vraagje heb over mijn vlaamse reus Bibi. Ze doet een beetje raar en ik denk dat er twee mogelijkheden zijn waarom dat zo is.

Bibi is een jonge vlaamse reus. Ze is 1 december 2011 geboren en sinds februari bij mij. Ze heeft een heel fijn hok en sinds een paar dagen ook een ren, waar ze in eerste instantie enorm van genoot. Gras eten, rondrennen en springen. Als ik één stap in of ook maar langs de ren zette kwam ze enorm hard aanlopen en me bespringen. Heel leuk en enthousiast.

Nu zit ze sinds gisteren alleen maar in het hok en komt niet meer op me afgelopen. Nou was het zo dat eergisteravond de hond van familieleden langs kwam. Bibi werd enorm bang en begon als een gek door de ren te rennen. Niet gek natuurlijk, maar de hond stond buiten de ren en vertoonde niet echt aanvallend gedrag.

Zou dit de reden kunnen zijn dat Bibi zo sipjes lijkt? Of zou het meer door het regenachtige weer komen dat ze weinig zin heeft om het hok uit te komen en om aandacht te vragen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Bedankt alvast! Hoop dat ik veel aan dit forum kan hebben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Welkom

Eet en drinkt ze nog gewoon? En keutelt ze ook goed? Dit zijn meestal tekenen dat ze zich lichamelijk niet zo goed voelen. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan me zo voorstellen dat zo'n vreemd ding als een hond wel indruk maakt. Misschien kun je haar eens lokken met iets lekkers, maak haar weer vertrouwd in de ren.. En let dus ook op of ze eet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .