Ga naar inhoud

nauwe gehoorgangetjes


docentje

Aanbevolen berichten

Vandaag met Timo op controle geweest bij de DA. Twee weken geleden werd er oorontsteking geconstateerd door een zeer nijnkundige DA en sindsdien kreeg Timo 2x daags 0.3 ml Baytril en oordruppeltjes. Het ging met sprongen vooruit en ik was hoopvol dat ik vandaag zou horen dat ik met alles mocht stoppen. De pus in zijn oortjes was stukken minder, maar nu pas kon de DA zien hoe nauw de gehoorgangetjes waren. Omdat de gangetjes zo nauw zijn en nog niet alle pus verdwenen moet Timo nu nog 30 dagen antibiotica, en nog 2 weken de oordruppeltjes.

Volgens de DA kan Timo er prima mee leven, maar hij zal wel altijd erg gevoelig blijven op zijn oortjes.

Het toedienen van de oordruppeltjes vindt Timo niet fijn, maar meestal na het druppelen is hij heel vrolijk en maakt dan binkies en racet door de kamer, om vervolgens lekker tegen me aan te komen uithijgen.

Nog een tip voor mensen die Baytril moeten toedienen aan nijn. Mijn DA gaf eerst de tip om het met siroop aan te lengen, maar dat weigerde nijn. Nu druppel ik het gewoon op zijn blaadjes andijvie en hij eet het zelfs met smaak op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .