Ga naar inhoud

Kaal plekje oor ná behandeling mijt


docentje

Aanbevolen berichten

Timo bleek vorige maand mijt te hebben. (schurftmijt). Hij is nu behandeld met anti-mijt (Stronglove). Toen ik vorige week met hij naar de DA ging voor zijn inenting werd er oorontsteking geconstateerd. Timo had geen uiterlijk vertoon, zoals schudden met kopje of overmatig krabben. Hij heeft AB gekregen (meneer wil het alleen op een stukje brood met daarop een beetje banaan) en het gaat goed met hem. Alleen begint hij nu wel kale plekjes op zijn oor te krijgen. De oneffenheden van de mijt zijn zo goed als genezen, maar die kale plekjes vind ik een beetje vreemd. Kan dit komen omdat hij toch veel aan zijn oor krabt? Of is de mijt terug?

Timo moet eigenlijk pas 1 mei weer terug voor controle en tot die tijd moet ik de AB blijven toedienen (2x daags). Maar ik denk dat ik maandag maar even bel voor de zekerheid.

Heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee? Kunnen die plekjes komen door herstel van de huid en wondjes? Is het een reactie op de AB?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .