Ga naar inhoud

rare urine maar wel zogende


hangoorgilrly

Aanbevolen berichten

Nou gister was ik nog volop aan het kijken voor medicijn(zalfje voor wondje).

Vanmorgen toen ik Pebbels haar medicijnen ging geven keek ik even boven haar staart, en schrok heel erg de maden liepen erin en eruit. Ik wist niet was ik zag wat is dat erg zeg, mijn zoontje zag aan mij dat het helemaal niet goed ging want ik moest vreselijk huilen.

Heb de da gebeld, en moest de maden eruit halen en haar in bad doen met groene zeep.

Nou de maden heb ik er proberen uit te halen maar ze kropen net zo hard weer terug, en omdat ik vrijdag haar achterste al gewassen had wilde ik haar dit niet weer aandoen.

Zij is natuurlijk ook heel erg verzwakt.

En had hier ook vreselijk last van en dan nog der baarmoederontsteking erbij, ik heb dus besloten om haar niet langer te laten lijden, en vanavond haar in laten slapen. Wat was dit erg zeg had zoiets ook nog nooit meegemaakt.

Mensen hebben me gezegd dat ik heb gedaan wat ik kon, zelfs het rekken door haar eten te geven en drinken want dat kon ze zelf niet echt meer.

1 troost ze heeft wel voor mooie nakomelingen gezorgd, en heeft nu zeker geen pijn meer.

Gr:thankyou:pebbels voor de liefde en plezier die je me hebt gebracht.bembempebbels3cs3.th.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat triest zeg en wat een pech.Zaten de maden net boven de staart er tussen.Is mij ook eens over komen.Mijn konijn had het gelukkig wel over leeft.Met dit weer heb je binnen 24 uur maden binnen 48 uur kan het te erg zijn inderdaad.En zo gemeen als ze eitjes er tussen leggen.Heel veel Hopelijk leeft ze voort in de jongen.cindy

p.s da advies heeft gegeven met groene zeep heel vreemd hij heeft zelf spul voor maden dat ze gelijk dood gaan door konijn in een half badje te doen.Wat ze bij schapen ook gebruiken.Maar mechien wilde je het niet kan het begrijpen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .