Ga naar inhoud

Dringende vraag gedrag onlangs gesteriliseerde voedster


basje

Aanbevolen berichten

Hallo,

even een dringende vraag hier, ben benieuwd hoe jullie hierover denken:

Maandag heb ik mijn voedster laten steriliseren, hierna heb ik haar binnen gezet. Dinsdag begon ze weer met eten en dinsdagavond was ze weer de oude. Als in; vol energie en sloopgedrag. Je begrijpt dat dit binnen nogal lastig in toom te houden is. Buiten vind ik het allemaal prima, maar binnen toch niet. Daarom heb ik haar in een hoekje gezet, wel met enige hupsruimte en laat ik haar als ik thuis ben rond hupsen. Echter is het veel en veel kleiner dan de ruimte die ze buiten heeft. Ik woon in een appartement en heb dus ook niet mega veel ruimte. Haar mannetje zit buiten (wel een tuin) en heb ik nu twee keer bij haar gezet, en dan knuffelen ze wel. Hij vindt het alleen afschuwelijk binnen. Hij zit dus alleen maar voor de deur te wachten tot hij naar buiten mag.

Mijn voedster krijgt volgens mij hoknijd en is boos dat ze niet bij hem zit. In ieder geval is het altijd een heel lief meisje, vol energie, maar heel enthousiast en knuffelig. En nu begon ze gisteren al een bezem aan te vallen en zojuist mijn hand. Heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt van haar, krabben, grommen en bijten.

Dus ik zit in dilemma, zal ik haar al eerder naar buiten laten gaan? Qua geluksgevoel is het voor beide veel beter geloof ik. Het enige waarom ze nu nog binnen zit is om de wond, die is goed en dicht, maar ivm vliegen enzo. Is dat echt nog nodig? Hoe denken jullie erover?

De DA heeft gezegd dat ze 10 dagen binnen moet zitten namelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie reacties. Ik heb idd de DA gebeld, zij gaf aan dat als het zo goed gaat ze al wel naar buiten mag. Ze was ook niet meer te houden haha. Alleen nou zijn er weer achtervolgingen! Ik heb ze gister en eergister nog binnen een uur bij elkaar gehad om dit te voorkomen, maar blijkbaar moet er toch weer even iets bepaald worden ofzo? Ook al zaten ze binnen te knuffelen en was alles nog goed? Nou ik hou haar nog goed in de gaten, ook de wond en hoop dat ze elkaar weer leuk gaan vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .