Ga naar inhoud

Zomaar op het hok gesprongen ( 2 verdiepingen hoog = 1.30 hoog )


kusmarjo

Aanbevolen berichten

Laatst heb ik een ren met hok verplaatst, door alle verbouwingen moest ik even de bewoners verplaatsen, dan maar in het hok van de andere, en de huidige bewoners van dat hok in de ren, deurtjes dicht dan kunnen ze niet bij elkaar.

Mijn hangoor van +- 3 kilo dacht daar anders over, sprong vanaf de grond in het bovenste raampje ( bleef hangen aan het deurtje ) . IK haalde haar direct van het raampje af, waar het konijntje zat te kijken waar het niet goed mee klikt.

Ik schrok ervan dus bleef even kijken hoe nu verder, vervolgens springt de hangoor in een keer boven op het hok.

Mijn vraag of meer mensen dit hebben mee gemaakt, dat ze zo hoog vanaf de grond ergens op springen.

Ik ben er een beetje van geschrokken, omdat het hok toch een dak heeft wat er over heen hangt, waardoor ze niet goed zien waar ze op terrecht komen, maar blijkbaar geen enkel probleem om te proberen. De ren waar het hok in staat is van gaas, ongeveer 1.50 hoog.

Zie graag reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, deed 'mijn' Toby ook hoor! En das een dwergje!! Ik wist ook niet wat ik zag, maar het was werkelijk een eitje, zo makkelijk hij erop kwam! Fifi ( ook een dwergje) sprong zelfs van de grond op het hok (=1.40) en vandaar af óver de schutting (incl. tussenruimte zo'n 1.50!) en vanaf de schutting (1.80) zo hup, naar beneden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij sprong de hangoor ( droef ) in dit geval omdat ze bij het diertje in het hok wou komen, nog nooit eerder heb ik haar zo zien springen, puur omdat er een diertje in haar hok zat, maar ben er ontzettend van geschrokken. vooral omdat er een dak overheen zit, waardoor ze dus niet het idee hebben ergens op te springen, toch grappig om eens mee te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .