Ga naar inhoud

diaree


konijntje400

Aanbevolen berichten

Ik heb vanaag effe niet op mijn konijn gelet het kan zijn dat ik hem morgen dood in zijn hok vindt :(

Als je konijn ziek is ga je toch extra vaak kijken! Je moet zo'n diertje toch in de gaten houden.

Hier snap ik dus niets van!

Hoe is het met het hooi gegaan? Is dat nog gelukt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier snap ik dus ook niks van. Je adviseerd een ander om effe naar de dierenarts te gaan, terwijl je eigen konijn al een paar dagen diaree heeft en je gaat nog niet kijken! Ik zou maar snel eens wat ondernemen. Ik hoop natuurlijk dat je konijntje beter wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanaag effe niet op mijn konijn gelet het kan zijn dat ik hem morgen dood in zijn hok vindt :(

:surprised::surprised::surprised:

Je zal nog wel vrij jong zijn aangzien je van je ouders afhankelijk bent om naar de dierenarts te gaan, maar ik vind het echt heel erg om dit te lezen. Als je een huisdier hebt dan ben je daarvoor verantwoordelijk, zo'n beestje kan moeilijk zelf naar de dierenarts gaan als hij ziek is. Lekker voorbeeld geven je ouders ook......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .