Ga naar inhoud

kan ik nu al 1 bak weg zetten


pluis04

Aanbevolen berichten

afgelopen donderdag zijn Jill en Ginny hier komen wonen om samen te wonen met Mickey.

nu heb ik tot gisteren elke keer 3 bakken met HFST neer gezet voor allemaal 1 bak omdat ik anders niet kon zien of ze allemaal goed eten.

maar nu eten ze elke keer alle drie uit 1 bak en als die op is gaan ze met drieen naar bak nummer 2 en als die op is dan naar bak nummer 3.

dus nu dacht ik er aan om vanaf vandaag dan 1 grote bak neer te zetten.

zou dat al kunnen of nog niet ?

ik heb gisteren een honden voer bak gekocht dus ze kunnen alle drie er omheen zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef altijd voer per 2 bakjes (voor 4 konijnen). Ze wisselen wel van bakje.

Deed het eigenlijk voornamelijk omdat Eefje schijnzwanger was en erg chagrijnig gedrag had. Ze jaagde constant op haar moeder en broers, dus toen heb ik er 2 bakjes van gemaakt. Bakjes staan wel naast elkaar, dus ze eten "samen".

Wat ik altijd doe: ik hou de bakjes nog even in mijn hand en geef dan elk konijn uit mijn hand een biksje. Op die manier weet ik of alle konijnen kunnen en willen eten. Soort ritueel geworden: eerst uit mijn hand één of meer biksjes aanpakken, daarna zet ik de bakjes pas neer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn duo heeft altijd samen uit één bak gegeten. Je kunt ze geven wat je wilt, ze willen toch altijd allemaal hetzelfde blaadje, takje of bakje hebben. :P

Haha ja de mijne ook!

Ik heb boven en beneden in de kooi een bakje, boven op een huisje en beneden op de grond.

Ze eten altijd eerst samen uit het bakje boven, en dan niet om en om een biksje pakken, nee dat moet tegelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .