Ga naar inhoud

Eros doet heel erg vervelend :(


Teddybunny

Aanbevolen berichten

Elke keer als ik de konijnen ga voeren, begint Eros al voor dat ik bij de voer ton ben, Sidney door het hok te jagen en te bijten. Op dat moment kan ik er echt niets aan doen. Ik probeer hun als 1e te voeren, maar zelfs als het voer in het hok ligt blijft hij jagen en bijten. Sidney doet helemaal niks, doet niet eens een poging bij het voer te komen, maar alsnog blijft hij het doen. Sidney is stressgevoelig, ik wil niet dat ze haar haakjes terugkrijgt want die zijn namelijk al iets van 1 a 2 jaar weg, ik heb het geld echt niet als ze dat krijgt... Is er misschien een snelle oplossing waardoor Eros met deze 'voernijd' ophoudt en ze weer vredig naast elkaar kunnen eten?

Alvast heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een groep van 8 en zodra die het voer zien aankomen gaan ze ook als een gekke tekeer...dan is het net een wervelwind van 8 konijnen.

Gelukkig als ik het voer neerzet is het ook meteen afgelopen.

je kunt proberen om ze beide apart tevoeren ver van elkaar af.

En er dan bij blijven zitten.....Als eros dan sidney wil aanvallen kun jij lichtelijk ingrijpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi wordt altijd gegeven..dus dat vind die niet zo interresant.

Groenvoer en Bikjes komt 1 x of 2x per dag en dat is wel even lekkerder en boeiender en daarom moet die alles hebben.

Daarom erbij gaan zitten als je het geeft..komt die eraan nee zeggen omdraaien en iets tegen z'n kontje aandrukken dat die weg gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .