Ga naar inhoud

1 nat oogje


NiNoluNa

Aanbevolen berichten

het kan gewoon een nat oogje zijn of een beetje ontstoken. Hoe ziet het er verder uit? Korstjes rond het oog van de oogleden of ook niet?

Misschien de hooikoorts een beetje. Dat heeft 1 konijn bij mij een beetje, of een allergie voor stof uit het hooi? Ik heb wel eens moeten druppelen en wassen, is wel goed te doen hoor.

Even afwachten of het erger wordt en anders even langs de DA. Heb je de enting al gehaald? Anders kun je dit meteen meenemen als je er toch bent.

Zit je konijn buiten overigens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn konijn staat buiten en heeft wel entingen gehad die volgensmij om het half jaar moeten (mijn ouders weten welke zal het wel ff vragen) hij heeft nog geen korsten om het oog maar zal het morgen met wat lauw water weg halen wat de haren eromheen worden wat hard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad haartjes eromheen met lauw water wassen / deppen met een keuken papiertje.

In het voorjaar moeten de konijnen allemaal weer geent worden en de meeste DA's zijn overgestapt op de nieuwe entingsvorm waarbij maar 1 prik per jaar nodig is. prijzen variëren van 15 to 40 euro.

Als er na drie dagen geen verbetering optreed zou ik zelf voor het weekend ( vrijdag ) toch even naar de DA gaan denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .