Ga naar inhoud

Ko heeft een bultje...


Leonie85

Aanbevolen berichten

Ko is dus gister ontsnapt en bij de groep in de ren gekomen. Ik dacht dat ze geen wondjes hadden, maar toen ik Ko nog een keer ging bekijken en op zijn rug legde, zag ik toch een wondje. Hij is net onder zijn neus gebeten en dat heb ik ontsmet. Het ergste is dat ik toen een bultje zag naast zijn lip. Het is zo breed als het topje van je pink ongeveer en rond. Echt balen dat ik dit niet eerder heb gezien en dat ze het bij het castreren het ook niet hebben opgemerkt. Ze kijken dan wel naar een ander gebied natuurlijk, maar je kan het wel zien als hij op zijn rug ligt.

Ik heb voor woe een afspraak gemaakt bij de DA en hoop dat het goedaardig is en weg te snijden is.

Het zit wel op een plek dat ik me afvraag of je genoeg vel over houd om te hechten...

Je merkt het al ik maak me aardig zorgen, ik ga duimen voor het ventje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn bultje is een abces. Er kwam veel pus uit zeg! en toen ontdekte de DA nog 1 bultje boven zijn neus. Die was nog kleiner, maar kwam ook aardig wat uit. Nu moet ik dus 2x daags gaan spoelen en zalf erin doen. Heb ook anti-biotica mee gekregen ook 2x daags. Gelukkig was hij heel braaf en kon ze zijn haar weg scheren, zodat ik er goed bij kan en het goed in de gaten kan houden.

Arme Ko (en arme ik haha)

Nog slechter nieuws is dat Fleur nu hetzelfde heeft als Bo had en ik zie het somber in, aangezien ik Bo na zo lang vechten tegen de 'snot'toch in heb moet laten slapen. Fleur heeft nu het zelfde, zwaar ademen en niezen en het zat al in de longen. Nu gelijk depociline(duplociline) in laten spuiten, als het niet over is moet het volgende week weer. Ben zo bang dat het niet meer goed komt:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Moet je maar eenmalig depocilline spuiten? En anders pas binnen een week opnieuw?

Enne... Weet je dat Depocilline niet hetzelfde is als duplocilline? Niet in stoffen en niet in de werkzaamheidsduur.

Ja maar 1 keer in de week.

Ik dacht dat de werkzame stof in Depo, Duplo was, is dat niet zo? De da kende Duplocilline niet eens.

Fleurtje heeft nu 2 spuiten gehad en woensdag krijgt ze er weer 1, maar ik zie geen verbetering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .