Ga naar inhoud

Binkies+sprintjes trekken energie teveel?


saskiaa

Aanbevolen berichten

Ik heb geleerd dat Binkies en sprintjes trekken betekend dat konijn vrolijk zijn.

Ik heb 1 konijn die heel erg van de binkies houd, maar wat me opvalt is als hij 1 of 2 dagen in zijn hok zit en ik laat ze dan in de ren lopen. (kunnen ze zelf van het hok in de ren) dat hij dan heel erg veel binkies en sprintjes maakt, en als ik hem 2x per dag eruit laat en train enzo, doet hij het heel weinig. Dus ik denk nu is het ook niet een combinatie met veel energie? Ik vraag me dit al een tijdje af. :yes: Eerder mocht hij ook los lopen maar nu niet meer en het valt me op dat hij de laatste tijd veel meer binks doet dan vroeger.. :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat die het idd heerlijk vind om dan gewoon weer even lekker de benen testrekken:)

Ik zie het hier ook: Nelleke en Berend mogen altijd los in de kamer.

Maar soms zit er een dag tussen dat ik weg moet en dan moeten ze in de bench blijven.

Als ik ze dan s'avonds of de volgende dag weer los laat dan gaat Berend ook door het dolle:)

En dan is die ook even een racekonijn met vele binkies:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .