Ga naar inhoud

opgezwollen tepeltjes- schijnzwanger?


danilina

Aanbevolen berichten

ik wou mijn bunnenhok veschonen maar mevrouw wou niet aan de kant dus moest ik met mn hand onder haar om de bodembedekker weg te vegen. maar op haar buikje voelde ik bultjes.

dus ik tilde haar op en inderdaad op haar tepeltjes zaten best grote bulten.

dinsdag gaan we naar de DA.

maar wat kan het zijn? schijnzwanger? ze is al 5,7 jaar en vaak schijnzwanger geweest, maar ze heeft nooit bultjes oid op haar tepeltjes gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm schrik niet, maar dat kunnen ook cystes zijn of tumoren. Ik hoop van harte dat het wat anders is en dat ik het volledig mis heb.. maar hou het wel in je achterhoofd. Ik wil je niet bang maken maar dat is wel mijn ervaring.

En sinds twee weken mijn ervaring.. Veel succes bij de DA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat klopt, bij mij was dat ook zo, ze had er in het begin ook totaal geen last van. (plus het feit dat konijnen pas heel laat laten zien dat ze wat mankeren) Maar op den duur was het helemaal uitgezaaid en kreeg ze er wel last van. (hier is wel een paar jaar overheen gegaan, maar bij het ene konijn gaat het ook sneller dan bij het andere konijn) Ik wist toen ook niet van opereren af en de dierenarts sprak daar ook niet over. Mijn konijn is toen 7,5 geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry voor de late reactie.

maar fijn dat je het vraagt. we moeten het een week aanzien , als het dan niet minder is word het verder onderzocht.

ik ben nu nog net zo ongerust want ik geloof die DA voor geen meter.

maar jij heel veel sterkte en succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .