Ga naar inhoud

zo naar dierenarts


docentje

Aanbevolen berichten

De plek in Timo's hals vertrouw ik écht niet en toen hij vandaag ook nog begon te fiepen en knorren als een cavia heb ik weer de da gebeld. Ik mag straks langskomen. Misschien is het écht niks en heeft hij gewoon een takkehumeur en een kale plek, maar ik ga liever voor niks naar de DA en neem dat weekendtarief op de koop toe, dan dat ik straks met een doodziek knijn zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het viel gelukkig allemaal mee. Wel baal ik dat Timo beginnende schurft heeft. Vandaar dat hij zo vreselijk aan het krabben en piepen was. Hij heeft nu iets tegen de jeuk gehad en een pipetje tegen de schurftmijt. Over 2 weken moet ik nog een keer een pipetje leegwrijven in zijn nekje. De kale plek in zijn hals is waarschijnlijk zijn hotspot. Hij wist waarschijnlijk van de jeuk niet waar hij moest likken en bijten, dus dan maar daar. Als het goed is voelt hij zich morgen al stukken beter.

't was wel een rib uit mijn lijf en ik zit weer onder de krauwen van Tim, maar het was het waard. DA raadde ook aan om nog actiever knuffeltraining met Timo te doen, zodat hij bij de DA niet weer helemaal panisch wordt. Dus vanaf morgen, of meneer het wil of niet, lekker eventje optillen en heerlijk tegen me aan drukken op de bank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, het ging de volgende dag al gelijk een stuk beter met Timo. Als een stuiterbal rende hij door de kamer. Hij is veel levendiger en gewoon weer de oude TIm. Over 1,5 weken krijgt hij zijn tweede dosis tegen die mijt en dan moet het over zijn. Heeft het waarschijnlijk van kleins af aan bij zich gehad. Arme dier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .