Ga naar inhoud

is mn meisje weer ziek?!


Aislin

Aanbevolen berichten

hoi

zit alweer met een vraag.

Ben sinds vanmiddag terug van een kort vakantie (5 dagen). Azia heeft de hele week flink haar korrels geeten, groente en fruit heeft ze goed geeten, zo hebben mn ouders dat gezegt en idd ze heeft vandaag ook haar korrels op geeten vanmorgen en eveneens die ik haar in de late namiddeg heb gegeven, heb ook niks raars gezien aan haar.

maar juist zag ik dat ze wat op haar zij ging liggen, dan ging ze zich weer wassen, gewoon zitten weer liggen. ze heeft een halve wortel geeten en ging ze weer liggen, wassen,... heb wel gezien dat ze geregelt nr haar poep ging weet ni wat ze deed, leek alsof ze keutels eruit wilde halen ofz in ieder geval het leek ni zo gemakkelijk. ze heeft zelfs wat rond gelopen uit haar kooi, maar ging toen ook liggen

Heb haar juist zonnebloempitten willen geven maar die wou ze niet, een takje peterselie ook niet. heb haar wat rodikolan en primperan geven.

Ze ging juist wel op haar rug liggen iets wat ze allang ni meer gedaan heeft (sinds haar sterilisatie vorig jaar, dus denk ik dat ze blij is dat ik terug ben weet dat nijnen het al eens doen als ze content zijn maar dat verklaart nog ni dat ze niet wil eten, alle haar peterselie en pitjes en op haar zij liggen.

zou het stress zijn, omdat ik weg geweest ben en dat ze content is dat ik nu terug ben, een combi van beide dus. als het stress is wat kan ik daar tegen doen, ben van plan omvannacht ne keer te gaan zien nr haar ondanks mn jetlag.

hoop dat ze niet weer ziek is, begint financieel en mentaal ook een beetje door te wegen.

iemand raad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm lastig te zeggen, het zou kunnen dat ze misschien gas heeft? Hoor je haar buik borrelen? Of is ie juist helemaal stil? Of ze zou ook een verstopping kunnen hebben omdat je zegt dat ze wel wilde keutelen maar niet wilde?

Dan kan je misschien zachtjes voorzichtig proberen om haar buikje te masseren. Wel heel voorzichtig doen hoor, want je kan makkelijk wat beschadigen.

Succes in ieder geval!! En bij twijfel toch maar de da bellen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm, juist nog een keer gaan zien, ze zat op haar gemak (zo leek het toch). heb haar voor vanacht in keuken gezet daar is het wat warmer. maar haar oortjes stonden recht om hoog toen ik kwam, dus was ze toch alert. ook toen ik haar nog een kusje wou geven kwam ze kijken. ook heeft ze vanavond op mijn schoot gezeten en mij lekjes gegeven en gaatjes willen, graven in mijn bloes

maar denk denk dat ze een verstopping heeft, ze ging weer recht zitten en wou precies nr haar poep gaan en het leek ook dat ze wou plassen maar er kwam nix ( een paar uur geleden heeft ze wel nog geplast, twas goed hoorbaar rn redelijk veel)

ga achter een paar uur nog een keer zien en als het nog doet tegen morgen ochtend bel ik nr d dokter, maar eerst zelf wat slapen beb al 24 uur op. mss dat ik een beetje aant door draaien ben, en veel te bezorgt over haar

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben vannacht een keer gaan kijken, ze had toen haar stukje wortel op en een paar korrels. en toen mn broerke haar eten heeft gegeven was haar bakje leeg. denk dat ik mij zorgen maakte voor nix, en dat ze gewoon blij was dat ik terug thuis ben. maar blijf haar zeker nog in het oog houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .