Ga naar inhoud

vraagje kleine healtcheck als je meer konijnen hebt!


Tamara 81

Aanbevolen berichten

Ik heb 4 nijnen, en volgens mij doen ze het goed! Nu is er alleen 1 (gok ik) die niet meer zindelijk is en witte/gelige dikke urine heeft, die spierwit opdroogt, en laatst zag ik juist een doorzichtige, gelei-achtige drab liggen. Géén idee van wie, want tja, er lopen er 4! En natuurlijk gaan ze als ik in de buurt ben netjes op de bak:) De 2 jongsten hebben beide wat viltige plukken vacht op de achterpootjes, huid lijkt op het oog wel intact en ze binkieen vrolijk mee met de rest, dus geen pijn (lijkt mij). Ze hebben er allemaal enorm de pest aan als ik ze oppak, en spartelen dan flink, met als gevolg dat ze me ontglippen door te draaien en te krabben en te bijten.. Dus dat doe ik alleen maar in een noodgeval! wel komen ze lekker tegen me aan liggen als ik bij ze in de ren zit (wat erg komisch is, die ren is 60cm hoog, mijn zusje lag in een stuip toen ze het zag), maar das gewoon genieten:mdr: Moet ik hier nou wat mee met handdoeken en toestanden of moet ik ze gewoon lekker hun gang laten gaan en pas ingrijpen als er één opeens wel ander gedrag vertoond????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .