Ga naar inhoud

brood


Dotsie

Aanbevolen berichten

nieuwe konijnen sinds 2 dagen

de vorige eigenaar zei dat ze gek zijn op brood

nou denk ik dat de voedingsstoffen daar voor ze niet echt super in zijn,

maar okee, ze kunnen best af en toe brood krijgen denk ik

maar hoe geven jullie dat? moet dat droog (uitgedroogd) zijn????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is idd ongezond. Maar dat is fruit ook, met al die suikers. Ik geef die van mij ook wel eens brood. Maar niet veel. Je moet het wel drogen tot het echt hard is. Maar dat is het snel. Vooral als je wat ouder brood heb. Binnen een dag is het vaak wel hard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze vinden het hier heerlijk en krijgen ook regelmatig een klein stukje. Snoep is ook ongezond voor kinderen, maar er is geen kind dat niet snoept en er is er niet een dood aan gegaan.

Zo bekijk ik het bij mijn konijnen ook en volgens mij kan dat geen kwaad. Als je maar niet TE veel geeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze vinden het hier heerlijk en krijgen ook regelmatig een klein stukje. Snoep is ook ongezond voor kinderen, maar er is geen kind dat niet snoept en er is er niet een dood aan gegaan.

Zo bekijk ik het bij mijn konijnen ook en volgens mij kan dat geen kwaad. Als je maar niet TE veel geeft

Idd. Je eet zelf ook wel eens dingen die je gewoon lekker vind en toch ongezond zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .