Ga naar inhoud

Nieuw konijntje wil niet eten !


johnie

Aanbevolen berichten

Hoelang is het nu geleden dat ze gegeten heeft? Het is wel heel belangrijk dat ze weer wat gaat eten want als een konijn langer als 12 uur niet eet kan het gevaarlijk worden.

Wat kreeg ze te eten bij diegene waar ze vandaan komt? Heb je hetzelfde gegeven? Of iets heel anders, wat ze misschien niet kent en daarom niet wil eten? Ik hoop dat ze intussen wel wat heeft gegeten en ook heeft gekeuteld, dat is belangrijk.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel eens pleegkonijntje die na het reizen ook niet willen eten. Waarschijnlijk van de stress. Normaal gesproken krijgen ze selective, maar ik bied ze alles aan wat ik heb. Dus selective, gemengd voer, een beetje groente, hooi enz. En dan van alles een klein beetje zodat het makkelijker te controleren is of ze wel of niet gegeten hebben. Vaak eten ze dan heel weinig. Als ze aan het eind van de dag nog niet gegeten hebben en ik dus eigenlijk naar bed wil, geef ik ze wat dwangvoeding met een spuitje. (kan je halen bij elke DA) Maar dat heb ik nog maar 1x hoeven doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoelang is het nu geleden dat ze gegeten heeft? Het is wel heel belangrijk dat ze weer wat gaat eten want als een konijn langer als 12 uur niet eet kan het gevaarlijk worden.

Wat kreeg ze te eten bij diegene waar ze vandaan komt? Heb je hetzelfde gegeven? Of iets heel anders, wat ze misschien niet kent en daarom niet wil eten? Ik hoop dat ze intussen wel wat heeft gegeten en ook heeft gekeuteld, dat is belangrijk.

Succes!

ze eet nu wer endrinkt nu ook weer bedankt voor alle tips en stuen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .