Ga naar inhoud

Boom


LGBaby20

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb even een vraag. Ik heb een paar boomstammen maar het zijn grove dennebomen. Ik heb hier de giftige planten lijst gelezen en ik zie nergens staan dat ze giftig zijn maar ook niet dat het veilig is.. Op google kan ik alleen vinden dat alleen de naalden giftig zijn. Kan iemand mij vertellen of mijn boomstammen nou giftig zijn of niet? Er zit geen schors meer omheen en ook geen naalden meer.

Even voor de duidelijkheid: ik heb ze nog NIET aan mijn konijnen gegeven, ik wil namelijk eerst weten of ze giftig zijn of niet!!

Ik hoop dat iemand het mij kan vertellen.

Danique, Bux & Bunny!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties.

De boom is al een tijdje dood. Ik ken iemand die veel van bomen weet en zegt dus dat het hars niet meer in de boom zit.

Ik loop op dit moment stage in een knaagdierenopvang en ze hebben mij een boekje gegeven waarin dus staat dat hars en de naalden giftig zijn..

Wel jammer dat veel mensen andere dingen zeggen, maar zoals het er nu uitziet ga ik ze het niet geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .