Ga naar inhoud

Ichi in ziekenboeg


Chewie

Aanbevolen berichten

Ichi zit momenteel apart van de andere propjes. Ze heeft een ontstoken oogje, en ik heb haar nu in een kooi met dekens ipv stro. Ik heb net voor de derde keer haar oogje gespoeld en oogdruppels erin gedaan. De dierenarts heeft gisteren laten zien hoe ik dat moest doen. Ichi blijft rustig, dus het lukt goed. Het ziet er ook al beter uit. En stiekem vind ik het wel gezellig om haar in de woonkamer te hebben..... de rest zit namelijk beneden in hun eigen ruimte. Ze vinden het wel vreemd dat Ichi weg is, geloof ik. Ik zal het me wel inbeelden, maar het lijkt soms of Uke haar aan het zoeken is. Sorry voor het verhaal, maar ik moest even mijn ei kwijt (klein eitje), mijn collega's worden langzamerhand een beetje gestoord van mijn konijnenverhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! Ik was ook al aan het denken dat ik opnieuw moet gaan koppelen. Ichi loopt momenteel rond te springen in de woonkamer, volgens mij gaat het de goede kant op. De dierenarts zei dat ik na een week terug moet voor controle, en bij twijfel moet ik voor het weekend nog langs. Het oogje ziet er steeds beter uit dus ik denk dat ik gewoon dinsdag ga.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .