Ga naar inhoud

voeren


NaOomkuuHh

Aanbevolen berichten

Hoi,

omdat Slof haakjes had en heel snel eet, kreeg hij appart eten in zo'n reisbench. (dan eet hij meer hooi, en krijgt hij minder snel haakjes) hij at namelijk veel sneller als Fo, Puk en Bindi. maar ik vergat soms om hem eruit te halen (:$) en dan zat hij daar een half uur tot een paar uur zich te vervelen.(dat laaste was toen Oele dood was gegaan, dus toen was ik er ff niet bij die dag. ik dacht er 's avonds toen ik in bed lag ineens aan.)

nu Puk en Bindi ouder zijn eten ze sneller. ze eten nu dus samen uit een bak. maar Slof eet nog steeds meer als de helft dan dat Fo, Puk en Bindi samen eten. ik gaf ze altijd 25gr. per konijn. (het zijn kleurdwergjes) en Slof 50 gr. (rasloos, weegt tussen de 2,2 en 2,5 kilo) maar ik las hier dat ze ook 15 gr. mogen. (ze krijgen HFST) omdat Slof nog steeds snel eet, dacht ik dat het beter was als ik ze zoveel ga geven.

ik heb de dwergen gewogen. (Slof kan ik echt niet zelf wegen, die doet zo moeilijk als ik hem optil)

Fo weegt: 1042 gram(3 jaar)

Puk weegt: 892 gram ( 7 maanden)

Bindi weegt: 963 gram (7 maanden)

ik heb puk nu 2 dagen appart een snackbal gegeven met biks, omdat ze een stukje lichter is dan Bindi. maar is dit wel nodig? over een week ga ik ze weer wegen om te kijken of ze zijn afgevallen doordat ze nu minder voer eten.

ze eten trouwens heel veel hooi, dus honger hoeven ze niet te hebben toch?? kunnen ze te dun worden als ze minder voer eten, maar daardoor meer hooi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .