Ga naar inhoud

geen hooi willen eten


jorien

Aanbevolen berichten

Ik hoor meerdere mensen over vitakraft alpenweide hooi. Ik zie op internet alleen pakken van 5 kilo, maar weten jullie ook of er kleinere verpakkingen te krijgen zijn?

Bij de AH XL verkopen ze pakken van 1 kilo voor 1,29 euro.

Mijn konijnen wilden absoluut geen hooi meer eten, behalve de dure kruidenhooi soorten. Maar nu zitten ze heerlijk van dit goedkope vitakraft alpenweide hooi te knabbelen en zo schijnen er meer konijnen te zijn die alleen dit hooi willen.. Ik heb er een topic over gemaakt met iets van 'hooi hooi hooi ik kan geen hooi meer zien'.

aangepast door Nicky_the
Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij werkte de HFST en de Trovet echt goed tegen de haakjes

nu inmiddels is mij voester overleden dus ben ik weer langzaam aan het over stappen op HFST omdat mij ex-ram wel gewoon goed hooi eet.

Ach, wat erg.. Dat heb ik helemaal niet mee gekregen! Waar is ze aan overleden? Gecondoleerd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze weten niet waar ze is aan overleden.

s,morgens zat ze nog vrolijk te eten en te spelen en rond 14:00u zie ik haar neer vallen

dus pak haar snel op want ze ademde nog wel en je zag ook haar hartslag nog om 14:20u was ik bij de dierenarts waar ze om 14:22u op de behandel tafel is overleden.

en alles binnen 22 minuten van een gezond konijn naar een overleden konijn.

ik heb nog nooit zo hard gereden jee wat was ik snel zat met hartkloppingen achter het stuur, daarna toen we thuis waren kwam ik er pas achter dat mij dochtertje en ik geen jas aan hadden.

en het ergste ik stond daar in mij pantoffels van die tijgerpoten die helemaal tot je knieen komen. ha ha

kan er nu om lachen maar schaam me dood als ik de volgende keer daar weer moet zijn.

en de mensen maar kijken naar me voeten nu snap ik waarom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad ja, achteraf kun je er om lachen.

Zo moest ik vorig jaar 112 bellen en terwijl ze onderweg waren, wees m'n moeder me erop dat ik in pyjama liep (midden op de dag). Ik moest aan de telefoon blijven ivm de situatie en ondertussen me 'snel' aangekleed.

Het zijn niet de dingen waar je aan denkt op dat moment. Je hebt wel wat anders aan je hoofd.

Maar het is wel heftig om je konijn in zo'n korte tijd te verliezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjee... dat is zeker heftig..

Ik denk dat we dat me kleding allemaal wel meegemaakt hebben in een noodsituatie ;) Ik moest ook een keer 's nachts bellen toen het super warm was en ik dus zonder iets aan sliep.. Toen zei die mevr aan de telefoon 'ze komen als goed is nu uw straat in, hoort u ze?' dus ik ren naar het raam aan de andere kant van de woning en zeg 'maar ik heb niets aan...' zegt die vrouw 'ze hebben wel meer vrouwen gezien hoor'. Op dat moment kon ik er niet om lachen en deed snel een badjas aan, maar nu achteraf lig ik er best wel dubbel om eigenlijk.. Haha.. Ze hebben wel meer vrouwen gezien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jorien, ik denk dat brenniiej bedoelt of er ook hooi in de wc-bak zit. Ik heb hooi in de wc-bak en een ruifje erboven hangen maar ze eten eerder van het hooi dat in de wc-bak ligt dan uit de hooiruif. Net wat brenniiej zegt, volgens mij vinden ze het fijn om te knabbelen van wat er voor ze ligt terwijl plassen/keutelen :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .