Ga naar inhoud

Luki is gecastreerd vandaag.


joepie

Aanbevolen berichten

Vandaag is Luki van zijn mannelijkheid ontnomen.

Het is allemaal erg goed gegaan was al goed wakker en had al gegeten.

In de tijd dat Luuk bij de da was hebben we hier het hok klaar gemaakt. Al het stro eruit....alles lekker schoon gemaakt en veel handdoeken etc in het hok gelegd. Een klein plasbakje gekocht bij de action en eten en drinken klaar gezet. bakje water lag al snel op z'n kop en heb toen het hooirekje opgehangen en in het rekje de fles gehangen....werkt perfect!

Heb zelfs een klein lampje opgehangen, waar ze er absoluut niet bij kunnen, zodat er nu even wat meer licht is.

Luki heeft 3 kruiken!!! Uiteraard ook zo dat hij er never bij kan....gewikkeld in kussenhoesjes met ritsje. En 1 snuggle safe!

Hij heeft net een paar uurtjes met diz in het hok samen gezeten, binnehok is 90 bij 90 met legnest dus 90 bij 120 gok ik zo....

Ruimte genoeg met zelfs nog een verdieping extra.

Diz is nu lekker buiten in de ren een luchtje scheppen en zo heeft luuk even de rust. Vannacht doe ik ze denk ik ook samen in het nachthok en morgenochtend eens kijken hoe het gaat met luki. Maar het gaat erg goed dus ik ben er gerust op. We gaan wat zeil morgen neerleggen in het gehele hok op de stenen zodat luki door het hele hok kan morgen. Dat zeil doe ik het was schoner is ... al dat natte weer/regen en de stenen etc. gemned met keutels her en der..........vorkomen van infecties/ontstekingen etc....dus even paar daagjes zo met zeil.....

Daarna denk ik dat hij prima weer door de hele ren kan.

Maargoed, al met al is het nachthok prima van temp zo met die kruiken.......

hij voelt ook goed qua warmte.....

Ik denk dat het zo helemaal goed gaat komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .