Ga naar inhoud

blindedarmkeutels


bikkel

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik merk dat Bikkel de laatste tijd regelmatig zijn blindedarmkeuteltjes laat liggen, als ik hem dan laat snuffelen eraan dan eet hij ze wel op!

Ik weet bijna zeker dat ze van Bikkel zijn...en dit is het eetpatroon van ons koppel!

's ochtends 60 gram biks (Bikkel is 3,3 kg en Mees 2,6 kg!)

Onbeperkt hooi en tussendoor wel eens een hand kruiden!

's avonds groenteschotel (andijvie, boerenkool, witlof, spinazie en een halve wortel)

Ik heb niet het idee dat ze teveel krijgen maar toch wel even fijn om met jullie te overleggen wat ik eventueel kan doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijgen ze altijd deze groente, of heb je recentelijk wat gewijzigd aan de hoeveelheid of de soorten groente die ze krijgen? Misschien dat het daar ergens mee te maken heeft?

Hebben ze recent medicatie gekregen?

Geen stress of spanningen? (Verhuizing oid?)

Anders zou ik aan een medische oorzaak denken als dit niet normaal niet gebeurde. Wormen misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een konijn kan zowiezo altijd ineens reageren op bepaalde kruiden en groenten. Mijn ram is heel gevoelig en kan bijvoorbeeld niet tegen brandnetel, papaya, erwtenvlokken etc. Ik zou dus volledig stoppen met de kruiden en groenten en kijken of het dan weer beter gaat. Als het dan beter gaat zou ik alles 1 voor 1 opbouwen zodat je kunt zien waar het aan ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .