Ga naar inhoud

Sneltreinvaartdag....


pluisebol...

Aanbevolen berichten

Hallooo mede-bb'ers,

Zit nu achter computer, en 2 meter verder op zitten mijn (buiten!) konijnen.......

Al een paar dagen vond ik Pluisje wat lusteloos, maar ze at en dronk nog, daarom was ik nog niet naar de DA geweest.

Vanochtend had ze nog snot en was ze nog lustelozer, dus ik onderzocht haar en ze had een abces naast haar staart.

Meteen naar de DA dus. Nou moeten jullie weten dat pluisje niet echt heel tam is, of iets in die richting.. :P

Naar de DA geweest en daar hebben ze het abces er afgehaald en me gezecht hoe ik het moest verzorgen en zalf erop doen enzo.... na dit alles gedaan te hebben werd ze niet goed, we hebben haaar met zorro opgesloten in het nachthok.

Ze scheen het koud te hebben en hebben oook een hittepit in het hok gelegd.

Daar maakte ze dankbaar gebruik van en ging er tegen aan liggen, pittenzak aan de ene kant, zorro aan de andere.

Ik moest naar mijn vader, daar ben ik na 3 uur aankijken heengegaan. Ik was nauwelijks een half uur bij mijn vader en ik werd gebeld door mijn moeder, ze zou me ophalen, we moesten naar de DA met pluisje..

Ik kwam thuis en Pluisje zag er niet goed uit, ze lag met haar ogen dicht en zorro zat stijf tegen haar aan.

Ik dacht dat ze het niet zou redden, en heb dat tegen mijn moeder gezecht. Ik besloot bijna om haar in rust dood te laten gaan, bij zorro. Maar toen zei mijn moeder:'We hebben alles gedaan wat we konden.' Toen dacht ik: 'niet waar'

En zo reden we naar de dierenarts met pluisje in de reisbox en ook zorro, als troost.

Daar hebben ze gekeken of de wond goed hadden schoongemaakt, en dat was zo.

Hij gaf haar een paar spuitjes en gaf mij dwangvoer mee.... dat moest om acht uur en om tien uur nog een keer..

En ze moesten naar binnen. Dus ja,, daar zit ik nu.. naast mijn konijnen....

wacht.. ik hoor wat geknabbeel... en het is niet zorro die zit te eten!!!!!!!!!

Dankje voor het lezen, moest mijn verhaal gewoon ff kwijt.:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff.. dat is ook schrikken inderdaad. En dan zit je zo enorm te duimen en te hopen dat ze uit zichzelf weer gaat eten.

Heeft ze ook pijnstilling gehad? Je schreef dat ze een paar spuitjes heeft gehad, maar niet welke. Ik weet niet of je dat weet? Want het zou misschien kunnen dat ze er pijn aan heeft en daarom niet wil eten.

Succes in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .