Ga naar inhoud

Nieuw voer van supreme.


kaatje-kim

Aanbevolen berichten

Ik ben gisteren naar de Dibevo beurs geweest (beurs voor de nieuwe dingen in de dierenbenodigdheden), ik heb gesproken met mensen van Supreme.

Dit voer komt binnenkort in NL ook op de markt, mensen konden het op de beurs al bestellen.

Het voer is te vergelijken idd met hope farms, het is normaal voer, goedkoper dan Science en zal ook alleen te koop zijn in 2kg of 4kg. In het voer zitten geen suikers. Science is eigenlijk voor konijnen met probleempjes, Tasty bites is voor gewone konijnen.

Het andere nieuwe voer: Vetcare mag alleen verkocht worden bij dierenartsen, wij als webwinkels mogen het niet verkopen. Het is voer om tijdelijk te gebruiken, als het beter gaat met het konijn moet het gewoon weer terug naar Science.

Klopt deze nieuwe voeding omt half november op de markt zowel in Engeland als in Nederland.

Maar daar heeft Kaatje-Kim ook al over geschreven dus een beetje onnodig om het dubbel te posten vind ik.

Wij vonden het best jammer dat er geen proefverpakkingen waren wij wouden het heel graag hebben om te proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .