Ga naar inhoud

keutelen op de bank


Pippa

Aanbevolen berichten

wie oh wie heeft de gouden tip???Ik mag niet klagen, pippa is het liefste komijntje ooit (behalve al die nijntjes van jullie natuurlijk) maar de blijft op de bank keutelen. Heeft iemand hier de gouden tip voor? Ze knaagt nergens aan en plast en keutelt voor de rest alleen in haar toilet. Alleen dat keutelen op debank!! Had gehoopt dat het na de sterilisatie over was maar helaas. Ik weet dat het meeste advies zal zijn dat ze niet meer op de bank mag maar dat betekend dat ik haar telkens als ik even naar boven ga al in haar kooi moet doen!! Daarnaast is het zo dat als ze op de bank springt ze als een machine geweer 30keutels produceert voordat ik bij haar ben en het kwaad dus weer geschied is...Nogmaals: iemand de gouden tip???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Ik heb hier precies hetzelfde! Ons konijntje is nu 8 weken dus ik heb ergens nog hoop. Hoe is het afgelopen ondertussen? Is het probleem al opgelost? Als iemand tips heeft zijn ze alsnog van harte welkom. Zedoet het echt alleen maar op de bank. Verder bijna nergens :) heeeeeeeel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te laat gezien dat dit een erg oud topic is, sorry!!

Geeft niet! Ik heb er opnieuw in gereageerd wilde niet nog een topic er over openen haha :$

Maar ik blijf alles in haar hoekje gooien in de kooi (toiletje komt nog) en vandaag had ik 1 keutel :D

Ze zat alleen wel even uitgebreid te plassen. Dat is een beetje jammer dan weer... Heb het opgeveegd met zaagsel en ook dat weer in haar kooi gegooid. Wel even goed de bank schoon gemaakt natuurlijk :P We zullen zien! Dekentje ligt er inmiddels ook standaard dank je wel! Meer tips zijn altijd welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stamper doet het helaas ook, ook af en toe plassen. Hij mag daarom niet meer op de bank, behalve bij mij op schoot (en dan nog steeds loop ik risico omdat ie me blijkbaar claimt). Ik ken het idd, dat het net een mitrailleur is: plop plop plop plop.... Vreselijk. Maar ja, niks aan te doen, maar wel irritant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .