Ga naar inhoud

kwibus zijn llinkerpoot daar de rechtse nagel plus de teen hangt helemaal na beneden


kwibus

Aanbevolen berichten

kwibus heeft gisteravond gespeeld en vannacht zat ie bij me toen was zijn poten aan het poetsen en begon ze te piepen. en ik keek toen zag ik bij zijn linkerpoot dat die nagel helemaal omlaag hangt ikan hem gewoon terugklappen doet niert zeer volgens mij want ze peipt dan niet. wat zou het kunnen zijn en kan een dierenarts er uberhaupt wel ietsa mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt nou de nagel omlaag of de teen + nagel? Vind het moeilijk om zo zonder het gezien te hebben advies te geven, maar als het alleen een afgebroken nagel is, zou ik even kijken of je die kan wegknippen (pas daarbij op dat je niet in het leven knipt). Als je dit eng vindt ga dan even naar de dierenarts. Is het ook de teen dan zou ik zeker even naar de dierenarts gaan, misschien is die wel uit de kom of gebroken... En een konijn heeft een superhoge pijngrens, dus ze kan er best heel veel last van hebben ook al lijkt alles oké.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .