Ga naar inhoud

Zere hakken, wat nu?


jnanis

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb jammer genoeg gezien dat Nico (mannelijke nhd) zere hakken heeft, hij heeft kale plekken op z'n hieltjes...

Weet iemand wat ik kan doen? Hij zit in een normaal houten hok (alleen in de wc bodembedekking) en soms in de ren of in huis. Ik vind het echt heel zielig staan, moet ik hem nu babysokjes aandoen ofzo? :P Ik zet zo nog wel een foto in mijn album, mag ik hem ook hier op het topic zetten of niet?

Alvast bedankt, Amber en Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Heb even jullie berichten gelezen en even gegoogled. Ik heb ook de Paw Wax gevonden en dat ze dat in de opvang in Heilloo met goed gevolg gebruiken. Hier kon ik het bestellen http://www.vets4petz.nl/index.php

Ik ga ook eens proberen hoe goed het werkt! Wij hebben momenteel ook een konijntje met sore hocks in de opvang namelijk.

Groeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, nico is 1,6 kilo en hij heeft het meeste sore hocks maar wij waren laatst op vakantie en daar liepen de konijnen alleen op een ren op steen dus misschien komt het daarvan? Van nina weten we alleen niet welk ras ze is dus weten we ook niet hoe zwaar ze is... Ze heeft wel hangoren, maar ze is wel groter dan Nico en Nico is raszuiver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .