Ga naar inhoud

Timo's eerste hapje groente


docentje

Aanbevolen berichten

Vandaag heeft Timo (7.5 weken oud) voor het eerst een piepklein stukje andijvie gekregen. het was net een vierkante centimeter. Hij rook eraan en begon wild-enthousiast te knabbelen. Wat keek hij teleurgesteld toen het na vier hapjes al op was. Ik hoop dat het goed bevalt voor zijn darmpjes. Als er morgen geen zachte of natte keutels liggen krijgt hij morgenavond weer een piepklein stukje (maar dan wel iets groter dan vandaag).

Heerlijk zo'n jong beestje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig, hè? Ik blijf het ook altijd prachtig vinden hoe mijn konijnen reageren op eten. Als ik aankom met het voer, dan staan ze al te springen tegen de tralies aan. Ik moet het bakje dan ook goed stevig vasthouden, want één van de konijnen "rukt" het gewoon uit mijn handen als ik niet op let.

Ik heb van die monstertjes die doen alsof ze nóóit te eten krijgen.

De bakjes zijn ook altijd binnen no-time op. Ik kan er op wachten, hoor. Lege bakjes kunnen binnen 4 minuten in de afwasmachine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week even gestopt met andijvie geven. zijn keutels bleven wel goed, maar er zaten een paar zachte tussen. Sinds eergisteren weer opnieuw begonnen en nu blijven de keutels mooi. Gisteren heeft hij zijn eerste flintertje appel gekregen. Ik dacht even dat hij mijn vingers bij het aflikken zou gaan opeten. Als deze week goed gaat, ga ik 't proberen met witlof en dan iedere week een ander groentje. Gelukkig vind hij hooi en zijn junior SS brokjes ook erg lekker. Dus honger lijden zal hij niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .